Odpowiedzi

2010-03-09T16:20:54+01:00
Jeżeli się nie mylę to to jest zwykły plan wydarzeń ;)
10 2 10
2010-03-09T16:21:25+01:00
Wedlug mnie plan ramowy.to taki zawierające wszystkie szczegóły na dany temat
nie jestem pewna.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:22:00+01:00
Plan ramowy to bardzo ogólny opis danego tekstu. Nie robisz w nim podpunktów ani myślników, tylko piszesz w punktach 1,2,3... . Pamiętaj tylko, że jeżeli piszesz plan w formie bezosobowej to już wszędzie musisz takową formę zachować.
19 4 19