Matematyka 2001 klasa 6
zadania 7,8,9/136
10,11,12-137(podręcznik)

Dla tych co nie mają:
Zad.7
Dwuosobowa ławka kosztuje 399zł, a krzesełko 68zł. Ile trzeba zapłacić za ławki i krzesła dla pracowni j. polskiego, jeśli ma tam być 30 uczniów?

Zad.8
Telewizor kosztuje 4996zł. Przy kupnie klient może wpłacić 100zł, a resztę w 12 równych ratach. Jaka jest wysokość raty?

Zad.9
Najdłuższą rzeką Azji jest Jangcy- ok. 6900km. Najdłuższa rzeka Europy to Wołga krótsza od Jangcy o 2769km. Nil- najdłuższa rzeka Afryki dłuższy o 371 km. od Jangcy. Amazonka, która jest najdluższą rzeką Ameryki Płd. jest o 2906 km dłuższa od Wołgi. Wyznacz długości wszystkich rzek wypisz je od najkrótszej do najdłuższej.

Zadania 10,11,12 w załącznku. Proszę o zapisanie obliczeń i odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

2010-03-09T16:29:56+01:00
Zad 7
30/2=15
399*15+30*68=5985+2040=8025zł
Trzeba zapłacić 8025 zł
zad 8
4996-100=4896
4896/12=408zł
Rata wynosi 408 zł
zad 9
6900 - Jangcy
6900-2769=4131 - Wołga
6900+371=7271 - Nil
4131+2906=7037 - Amazonka
od najkrótszej
Wołga, Jangcy, Amazonka, Nil
A załączników nie widzę:)
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:31:34+01:00
ZAD.1
15*399 = 5985 - ławka dla uczniów
30*68 = 2040- krzesła dla uczniów
wynik: 5985+2040=8025
ZAD.2
4996-100\12=408 (wysokość jednej raty)
ZAD.3
Jangcy 6900 km
Wołga 6900-2769 = 4131 km
Nil 6900+371 = 7271 km
Amazonka - 2906 + 4131(dlugosc wołgi) = 7037km

Odpowiedz: Wołga,Jangcy,Amazonka,Nil.
---------------------------------------------
W załączniku nic nie ma ;)Podeslij na wiadomość to Ci rozwiąże ;P
4 4 4