Czy Alfred Nobel miał rodzeństwo??/
kiedy się ożenił
ile miał dzieci??

a i jeszcze proszę o jednego wynalazce jakiego bądź o odpowiedzenie na pytania:
kiedy się urodził i gdzie??
ile miał rodzeństwa??
kiedy się ożenił??
ile miał dzieci??
kiedy zmarł??

2

Odpowiedzi

2010-03-09T17:23:08+01:00
ALFRED NOBEL
UR.1833 R. W SZTOKHOLMIE
ZM.1896 R. W SANREMO
OŻENIŁ SIĘ W 1861 R.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:23:14+01:00
Alfred Bernhard Nobel nie miał rodzeństwa...

Andriette Nobel - jego żona, lecz nie wiem kiedy się pobrali...:*



Maria Skłodowska-Curie ur. 7 listopada 1867 r. w Warszawie, zm. 4 lipca 1934 r. w Passy

Maria Skłodowska urodziła się jako piąte dziecko w znanej rodzinie nauczycielskiej, wywodzącej się z drobnej szlachty.Również w 1894 r. poznała swojego przyszłego męża, Francuza Pierre'a (Piotra) Curie, który był w tym czasie doktorantem w laboratorium Becquerela. Po zrobieniu doktoratu przez Pierre'a Curie, Maria Skłodowska poślubiła go w 1895 r.




1 2 1