Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:25:59+01:00
1.Weź gombke do ręki
2.Namocz ją
3.nalej na nią odrobinkę płynu Pur(zalecane)
4.Pocieraj gombką o naczynie aż się spieni
5.weź naczynie pod bieżącą wodę
6.Wytrzyj
2010-03-09T16:26:21+01:00
1.Wkładasz brudne naczynia do zlewu.
2.w druga komore nalewasz wode i wlewasz płyn do mycia naczyn.
3.Myjesz brudne naczynia i wkladasz w druga komore.
4.opłukujesz z piany naczynia.
5.Naczynia opłukane z piany kładziesz na suszarke.
2010-03-09T16:27:03+01:00
Zatkaj korkiem ujście wody .nalej ciepłej wody.wlej płynu do naczyń. weż gąbkę do ręki. weż np talerz i umyj go gąbką .potem włóż go do drugiego zlewu .gdy wszystkie naczynia będą umyte opółkaj je ciepłą wodą.wytrzyj je ścierką . włóż do szafki