Hej,
bardzo prosze o ulozenie 10 zdań z podanymi wyrazeniami: ( w kazdym zdaniu po jednym:))
buzia jak z żurnala
pożyteczne urządzenia
pożółkłe żagle
wstrzymać sprzedaż
korzystne honorarium
porównanie homeryckie
orientalne ornamenty
spróbuj popracować
heblowanie schodów
charakterystyka bohatera
bardzo prosze o pomoc, daję naj. :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:27:56+01:00
Buzia jak z żurnala (nie bardzo wiem)
Komputery to bardzo pożyteczne urządzenia.
Znad horyzontu widać było pożółkłe żagle .
Były to produkty z przemytu dlatego należało wstrzymać sprzedaż.
Kasia uważała że 1000 zł to korzystne honorarium.
W epopei "Pan Tadeusz" występuje porównanie homeryckie
orientalne ornamenty (nie wiem)
Źle napisałeś sprawdzian dlatego spróbuj popracować
heblowanie schodów to ciężka praca.
charakterystyka bohatera to jedna z czynności jaką wykonujemy przy omawianiu lektury.


Pozdro.. ;)
2010-03-09T16:28:38+01:00
Ten chłopiec miał buzię jak z żurnala.
Komputer i odkurzacz to pożyteczne urządzenia.
Z dala było widać pożółkłe żagle.
Wstrzymano sprzedaż lizaków.
Ten sklep gwarantuje korzystne honorarium.
Kasia ma sukienkę z orientalnymi ornamentami.
Spróbuj popracować nad zadaniem domowym.
Heblowanie schodów to bardzo trudne zadanie.
Muszę napisać charakterystykę bohatera z "Syzyfowych prac"
2010-03-09T16:31:14+01:00
1. Twoja buzia jest jak z żurnala.
2. Kilka lat temu wymyślono pożyteczne urządzenie.
3. Stary statek ma zazwyczaj pożółkłe żagle.
4. Musieliśmy wstrzymać sprzedaż, bo zabrakło towaru.
5. Za tą pracę można dostać korzystne honorarium.
6. To porównanie homeryckie jest bardzo trafne.
7. Na orientalnych budowlach znajdują się orientalne ornamenty.
8. Spróbuj popracować nad tym zadaniem. ;]
9. Heblowanie schodów to trudne zadanie.
10. Ta charakterystyka jest nużąca.