Zredaguj zaproszenie na swoje przyjęcie urodzinowe
pisząc zaproszenie, pamiętaj o :
- podaniu wszystkich niezbędnych informacji
- odpowiednich zwrotach grzecznościowych i wielkich literach
- prawidłowym zapisie daty i adresu
- ozdobnych elementach graficznych

2

Odpowiedzi

2010-03-09T16:32:39+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Martę Kowalską na moje przyjęcie urodzinowe, które odbędzie się dnia 20 marca 2010 roku w moim domu.
Obecność obowiązkowa. Świetna zabawa gwarantowana oraz dużo niespodzianek.
Kasia
49 4 49
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:36:21+01:00
ZAPROSZENIE!

Mam zaszczyt zaprosic:

Szanowną Panią Kingę Janowską.

Na przyjęcie urodzinowe, które odbędzie się dnia 2 kwietnia 2010r.
o godzinie 17 w restauracji " Róża " w Krakowie .

podpis;D

musisz sobie to rozmiescic graficznie i do tego wyroznic czcionke :) ale tak powinno byc dobrze :D...
25 3 25