Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:14:22+02:00
A) 6,2 % liczby 400
62/1000*400=24 i 8/10=24,8
b)12,5 % liczby 240
125/1000*240=30
c)10 1/5 % liczby 300
51/5%*300=51/5:100*300=
=51/5*1/100*300=
=51/500*300=153/5=30,6
d)13 1/3 liczby 600
40/3%*600=40/300*600=80
e)26 2/3 % liczby 120
80/3:100*120=
=80/300*120=32
f)33,3 % liczby 196
333/1000*196=65268/1000=
=65,268
1 5 1
2009-10-22T19:15:25+02:00
A) 248
b) 30
c) 30,6
d) 79,8
e) 28
f) 65,268
1 1 1
2009-10-22T19:16:27+02:00
6,2% z 400=0,062×400=24,8 12,5% z 240=0,125×240=30 101/5% z 300=20,2%×300=0,202×300=60,6 131/3 % z 600=131/3:100×600=131/3×0,01×600=131/300×600=78600/300=262 262/3% z 120=262/3×1/100×120=262/300×120=104,8 33,3% z 196=0,333×196=65,268
1 1 1