Odpowiedzi

2010-03-09T16:32:42+01:00
Co do Cieła :
1.glodnych nakarmic
2. spragnionych napoic
3 nagich przyodziac
4 podrozojacych w dom przyjac
5 wiezniow pocieszac
6 chorych odwiedzac
7 umarlych grzebac

co do duszy:
1.grzeszacych upominac
2.nieumiejetnych pouczac
3 watpiacym dobrze radzic
4. strapionych pocieszac
5. krzywdy cierpliwie znosic
6.urazy chetnie darowac
7. modlic sie za zywych i umarlych
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:35:11+01:00
Uczynki miłosierdzia względem duszy

1.Grzeszących upomnieć.
2. Nieumiejących pouczyć.
3. Wątpiącym dobrze radzić.
4.Strapionych pocieszać.
5. Krzywdy cierpliwie znosić.
6. Urazy chętnie darować.
7. Modlić się za żywych i umarłych.


Uczynki miłosierdzia względem ciała

1.Łaknących nakarmić.
2. Pragnących napoić.
3. Nagich przyodziać.
4. Podróżnych w dom przyjąć.
5.Więźniów pocieszać.
6. Chorych nawiedzać.
7. Umarłych grzebać.


Dasz naj????
4 5 4
2010-03-09T16:39:52+01:00
Uczynki milosierdzia względem ciala ;
1.Łaknących nakarmić.
2.Pragnących napoić.
3.Nagich przyodziać.
3.Podróżnych w dom przyjąć.
4.Więźniów pocieszacz
5.Chorych odwiedzać.
5.Umarłych pogrzebać.

Względem duszy;
1.Grzeszących upominać.
2.Nieumiejących pouczać.
3.Wątpiącym dobrze radzić.
4.Strapionych pocieszać.
5.Krzywdy cierpliwie znosić.
6.Urazy chętnie darować.
7. Modlić się za żywych i umarłych .

__
ja mam tak w książecce ;)
2 3 2