Odpowiedzi

2010-03-09T16:51:49+01:00
Z caa stanowczością uważam iż to słuszna decyzja.popieram wyroki dla morderców ale nie popieram zabójstwa nawet w takiej sprawie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:16:30+01:00
Moim zdaniem kara śmierci w kraju demokratycznym i prawym nie powinna obowiązywać, ponieważ jest to nie moralne. poza tym kara ta byłaby zbyt okrutna, a w przypatku zmiany decyzji przez sąd kary nie można by było cofnąć, każdy człowiek ma prawo do życia, co zapewnia nam konstytucja