Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:36:09+01:00
Ten smok to była zła ogromna bestia .Ludzie sie go bali poniewaz jadł młode dziewice.Pokonał go szeczyk skuba dzeiki podstępowi .Do skóry owcy napchał siarki .Smok to zjadł i musiał pic. Pił i pił aż w koncu pękł
6 2 6
2010-03-09T16:36:24+01:00
*smok był poteżny, zły , cały czas pragnął jesc i pic
*bali sie ze kogos zrani, zje lub nawet zabije
*wszyscy dobzi rycerze
* udało sie to szewczykowi dratwece
11 4 11