Pomóżcie proszę rozwiazac mi te zadanie
Treść zadania.
Dnia 1lutego termometr wskazywał-7stopniC.Następnego dnia temperatura wzrosła o 3stopniC,3lutego zmalała o 7stopniC,a4lutegozmalała jeszcze o 5stopniC.Jaką temperaturę wskazywał termometr 4lutego?Bardzo proszę o dokładne obliczenia i wjaśninia. Z góry serdecznie dziękuje

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:40:46+01:00
1 dzień.

-7 stopni.

2 dzień.

-7 + 3 = -4

były - 4 stopnie.

3 dzień.
-4 - 7 = - 11

było - 11 stopni.

4 dzień.

-11 - 5 = - 16
było - 16 stopni.

jeśli masz pytania co do moich wyliczeń, mogę ci odpowiedzieć. wystarczy ze napiszesz prywatna wiadomość :)
2010-03-09T16:41:27+01:00
-7°+3°-7°-5°= -16°C
wskazywał -16°C
2010-03-09T16:46:07+01:00
1lutego -7°C
2lutego -7°C + 3°C = -4°C
3lutego -4°C - (-7)°C= -11°C
4lutego -11°C - (-5)°C= -16°C

Odp. 4 lutego temperatura wynosiła -16°C