Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:19:36+02:00
A - bok kwadratu

a² = 8
a = √8 = 2 * √2

a)
R - promień koła opisanego na kwadracie
2* R = (a * √2 )
R = 4/2 = 2

b)
r - promień koła wpisanego w kwadrat
2*r = a
r = a/2
r = √2
2009-10-22T19:29:58+02:00
P=8cm^2
P=a^2
8=a^2
a=2 pierwiastki z 2

a)
19:29:17
P=PI R^2
R=1/2 d
d=a pierwiastek z 2
d=4
R=2
P=4 PI

b)

P=PI r^2
r=1/2 a
r= pierwiastek z 2
P= 2 PI