Zad1. Utwórz przymiotniki od nazw miejscowych-miast i regionów. Pamietaj o poprawnej polszczyznie. Zwroc uwage na obocznośći,które mogą zachodzić w podstawie słowotwórczej przymiotników. Puławy-........ 2) Zakopane-...... 3) Kaszuby-...... 4) Krosno-........ 5) Puck-....... 6) Solina-...... 7) Katowice-........ 8) Podhale-...... 9) Mazury-.......

2

Odpowiedzi

2010-03-09T16:40:15+01:00
1)Puławy-puławski
2) Zakopane-zakopiański
3) Kaszuby-kaszubski
4) Krosno-krosnowski
5) Puck-pucki
6) Solina-soliński
7) Katowice-katowicki
8) Podhale-podhalski
9) Mazury-mazurski

Liczę na najlepszą :)))
69 1 69
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:41:05+01:00
Puławy-puławski
2) Zakopane-zakopiański
3) Kaszuby-kaszubski
4) Krosno-krosnowski
5) Puck-pucki
6) Solina-soliński
7) Katowice-katowicki
8) Podhale-podhalański
9) Mazury-mazurski
3 5 3