Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:41:48+01:00
Rozwiazanie
a)
0,8:0,6 = 1,3333...
4:3 = 1,3333
Proporcja jest prawidłowa ;)
b)
24/6 = 4
0,4/1,6 = 0,25
Proporcja jest nieprawidłowa !!
Powinno byc 24/6 > 0,4/1,6
2010-03-09T16:44:41+01:00
A) 0,8:0,6=4:3
prawidłowa bo
0.8:0.6|*5
4:3
b) jest nieprawidłowa ponieważ 24/6>1 a 0,4/1,6 <1
2010-03-09T16:45:55+01:00
A) 0,8:0,6=4:3
L=0,8:0,6=8:6=4:3=P

b) 24/6=0,4/1,6
P=0,4/1,6=4/16=1/4
L=24/6=4
L≠P