Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T16:46:34+01:00
Wywalanie papierków w lesie,
palie śmieci w lesie,
zanieczyszczenie wód,
wywalanie śmiecia na ziemię,
spaliny,
huty.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:52:45+01:00
Zanieczyszczenia powietrza są głównymi przyczynami globalnych zagrożeń środowiska.Zanieczyszczenia powietrza można podzielić ze względu na ich stan skupienia na stałe(płyny,dymy) , ciekłe (areozole) i gazowe (pary,gazy).Zródła zanieczyszczeń dzielimy na naturalne ,czyli np.:wybuczy wulkanów,pożary lasów, wyładowania atmosferyczne oraz antropogiczne , czyli np.:produkcja przemysłowa,transport,freony.Skutkani zanieczyszczeń są dzióra ozonowa,smogi,kwaśne opady,efekt cieplarniany.
1 2 1