Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:40:47+02:00
Wszystko zależy od budżetu oraz tego, w jakie gry osoba będzie chciała grać. Najlepszym wg. mnie rozwiązaniem będzie :
Intel Core 2 Duo 2,93GHZ (łącznie 5,86GHZ)
4096 GB Ram
Karta graficzna NVidia GeForce 9600GT z wejściami HDMI, DVI i VGA
Karta muzyczna SoundBlaster X-FI Gamer
Dysk 500GB Sata Seagate Barracuda
Nagrywarka DVD Samsung'a
Zasilacz 500W Feel
Monitor 19' Iiyama
Mysz A4Tech X7
Klawiatura A4Tech Slim Tablet
Dodatkowe złącza usb z przodu, karta sieciowa zintegrowana, czytnik kart pamięci.
2009-10-22T20:48:27+02:00
Najlepiej któryś z serii Apple Mac Np Mac mini mac pro
Rodzaj: Mac
Parametry: Procesor intela
Oprogramowanie: Mac Os x
Wpisz w wikipedia org mac to ci wyjdzie!