Przetlumacz:
disasters that will happen again-
the worst disasters in the world -
how to protect people from disasters-
through-
quickly rebulit-
homeless-
huge arena of the ocean floor-
shown-
completely-
suddenly-
covering-
cause-
wszystkie!!! bedzie mniej to spam!!!!(ewentualnie 1 nie moze byc;D)!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-09T16:55:26+01:00
Katastrofy ktore sie powtorza
najgorsze katastrofy w swiecie
jak ochronic ludzi przed katastrofami
przez
szybko przebudowany
bezdomni
ogromne areny dnie oceanu
pokazano
calkowicie
nagle
obejmujacy
powodowac

:]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T16:56:55+01:00
Disasters that will happen again- Katastrofy które się powtórzą
the worst disasters in the world- Największe katastrofy na świecie
through-przez
quickly rebuild-szybko odbudować
homeless-bezdomny
huge arena of the ocean floor-ogromne areny na dnie oceanu
shown-pokazane
completely-całkowicie
suddenly-nagle
covering-obejmujące
cause-przyczynowo