Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-22T19:22:10+02:00
|x-1|=4 lub |x-1|=4
x-1=4 -x + 1 = 4
x=5 -x= 3 / : (-1)
x= -3

|x+3|<lub=2
x+3 <lub = 2
x <lub= -1 x >lub = 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:25:46+02:00
PISZESZ U GÓRY 3 NA DOLE PIERWIASTEK Z 6 - PIERWIASTEK Z 5=U GÓRY 3 A NA DOLE (PIERWIASTEK Z 6-PIERWIASTEK Z 5)(PIERWIASTEK Z 6+PIERWIASTEK Z 5)=3 U GÓRY A NA DOLE 6-5=3
IX-1I=4 X-1=4
X=4+1
X=5