Odpowiedzi

2010-03-09T16:52:14+01:00
1.Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i na złe
2.Przyjaciel to ten kto przychodzi, gdy inni wychodzą
3.Za każdym razem, gdy maluję portret, tracę przyjaciela
4.Nie rań osoby, której nie możesz zabić
5.Wymówki nie masz gdy przyjaciel prosi.
6.Wszystkie wielkości świata nie są warte dobrej przyjaźni.
7.Przyjaźń to miłość bez skrzydeł.
8.Prawdziwy przyjaciel wnosi więcej w nasze szczęście, niż tysiąc wrogów w nasze nieszczęście


Mam nadzieje,że pomogłam.
Liczę na Naj
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:52:35+01:00
1.Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym.
2.Wymówki nie masz gdy przyjaciel prosi.
3.Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód twego smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość
4.Ten jest dobrym przyjacielem, kto mówi dobrze o nas za naszymi plecami
5.Przyjaźń rodzi miłość na pustyni samotności
6.Przyjaciel - ktoś, przed kim można głośno myśleć
7.Przyjaciel to ten kto przychodzi, gdy inni wychodzą
8.Zwycięzca ma wielu przyjaciół, zwyciężony ma dobrych przyjaciół
jeśli pomogłam daj naj/ :))
1 5 1
2010-03-09T16:55:17+01:00
1Cisza przyjacielu, rozdziela bardziej niż przestrzeń. Cisza przyjacielu nie przynosi słów, cisza zabija nawet myśli.
Halina Poświatowska
2Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.
Jim Morrison
3Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać.
Autor nie znany
4Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i na złe.
Gabriel García Márquez
5Przyjaźń powiększa szczęście i pomniejsza nieszczęście, podwajając naszą radość i dzieląc na pół smutek.
Addison Joseph
6Przyjaźń to nie urząd, w którym musisz zapłacić obowiązkowy podatek, lecz źródło prawdziwej radości oraz ozdoba życia.
Św. Ambroży
7Przyjaciół się nie zdobywa, przyjaciół się poznaje.
Paterson Isabel
7Przyjaźń to miłość bez skrzydeł
Byron Lord
1 5 1