Odpowiedzi

2010-03-09T16:51:38+01:00
A)-2+3xy-2-xy+2xy = - 4 + 4xy
b)2g + 3gk + 2g - 5gk - 3g = g - 2gk
c)mn+m+n-mn+n+m = 2m + 2m
d)2x+3y-2xy+4x+5y = 6x + 8y - 2xy
e)2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9 =6ab + 2ac + 2bc + 9
f)xy+4xy-5+xy+6-4xy. = 2xy +1
8 4 8
2010-03-09T16:53:03+01:00
A)-2+3xy-2-xy+2xy = -4 + 4xy

b)2g + 3gk + 2g - 5gk - 3g = g - 2gk
c)mn+m+n-mn+n+m = 2m + 2n

d)2x+3y-2xy+4x+5y = 6x + 8y - 2xy

e)2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9 = 6ab + 2ac + 2bc + 9

f)xy+4xy-5+xy+6-4xy = 2xy +1
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:56:54+01:00
A)-2+3xy-2-xy+2xy= 4xy - 4
wyrazy podobne: 3xy, -xy, 2xy i -2, -2

b)2g + 3gk + 2g - 5gk - 3g= g - 2gk
wyrazy podobne: 2g, 2g, -3g i 3gk, -5gk

c)mn+m+n-mn+n+m= 2m + 2n
wyrazy podobne: mn, -mn i n, n i m, m

d)2x+3y-2xy+4x+5y= 6x + 8y - 2xy
wyrazy podobne: 2x, 4x i 3y, 5y

e)2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9= 6ab + 2ac + 2bc + 9
wyrazy podobne: 2ab, 4ab i -3ac, 5ac i 4bc, -2bc

f)xy+4xy-5+xy+6-4xy= 2xy+1
wyrazy podobne: xy, axy, xy, -4xy i -5, 6

wyrazy podobne mozesz podkreślic każdy innym kolorem.
22 4 22