Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:54:11+01:00
Oaza to miejsce na pustyni zamieszkała przez ludzi, gdzie znajduje się woda.
Pustynia stanowi zagrożenie dla oazy ponieważ woda na tym terenie znajduje się przez nieokreślowny czas mzoe wyschnąć i ludzie muszą wędrować dalej po pustyni szukając nowego terenu na którym znajduje sie woda, ludzie w oazach bardzo oszczęzają wode ejst to dla nich bardzow azne źródło przetrwania
8 4 8
2010-03-09T16:54:45+01:00
Pustynie stanowią zagrożenie dla oaz, ponieważ przesypujący się piasek może doprowadzić do zasypania się oazy. Oaza to niewielki obszar, w którym znajduje się mały stawek z wodą, a wokół rośnie mało roślin, ale i tak na pustyni to vbardzo wiele.
8 3 8