Proszę Was to na jutro. Tylko 4 przykłady, ułamki dziesiętne. Należy w puste ole wpisać liczby, tak aby wyniki się zgadzały.
To jest dodawanie ułamków. Ale mniejsza oto. Blagam pomóżcie! Siedzę nad tym już 2 godziny! Pomyślałam o Was. Proszę was, nie zawiedzcie mnie! Całusy. Tu macie przykłady. ( Puste pola, w które należy wpisać liczbę oznaczyłam tym znakiem *)

a) *89,4 +19*,8 =435,2


b) 6*4,*5+*78,89=98*,94

c) 3,*11+ 9,7* *= 1*,312


d) 1*4,34+ 55,*6= 189,7*

Z góry dziękuję, jesteście kochani! Thx!


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:02:07+01:00
1. jest źle napisane

2. 604,05
+ 378,89
= 982,94

3. 3,611
+ 9,701
= 13,312

4. 134,34
+ 55,36
= 189,70
2010-03-09T17:09:31+01:00
A. nie ma takiego rozwiązania
b. 604.05 + 378.89 = 982.94
c. 3.611 + 9.701 = 13.312
d. 134.34 + 55.36 = 189.70
2010-03-09T17:40:43+01:00
A)
brak rozwiązania
b)
604,05 + 378,89 = 982,94
c)
3,611 + 9,701 = 13,312
d)
134,34 + 55,36 = 189,70