Odpowiedzi

2010-03-09T16:56:17+01:00
Jeśli ma się przyjaciele, trzeba dbać o przyjaźń.
Żaden człowiek nie może być szczęśliwy, jeśli dba tylko o siebie.
Choć bliźniaki z wyglądu są identyczne, w środku różnią się niebanalnie.
Nie ma dwóch takich samych osób na świecie ani we wszechświecie.
Zadanie za 3 pkt, wiec to i tak wystarczy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:09:31+01:00
"mały książe" mówi o wewnętrznej przemianie , uczuciach i przezyciach bohatera. Mały Książe jest przypowieścią ponieważ przekazuje prostym językiemrozliczne morały.Występują w niej postacie symbolizujące skłonności ludzkie. Wędrówka Małego Ksiecia uczy nas, że nieważne jest posiadanie różnych rzeczy, ale poświęcenie sie dla kogoś, znalezienie osoby bliskiej , przyjaciela.

sama pisałam ;d <skromny>