Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-22T19:40:47+02:00
CZEŚĆ Aniu!
Na wstępie mego listu pozdrawiam Cię serdecznie!
Przepraszam , że w sobotę do Ciebie nie przyszłam, ale byłam z młodszą siostrą na imieninach cioci .
Ciocia zaprosiła nas na imieniny w ostatniej chwili , noi nie zdążyłam kupić prezentu. więc wzięliśmy z półki wazon. Podczas przyjęcia, gdy ciocia chwaliła prezent, moja siostra wypaliła: „KASIA, a ty mówiłaś, że jest ohydny i dlatego go oddamy”. Myślałam , że spalę się ze wstydu. Napisz mi jak ratować tę sytuację ! Nie wypierałam się swoich słów, bo wtedy mogło by być jeszcze gorzej. Czy przeprosiny cioci wystarczą? Czy spróbować obrócić sytuację w żart. Ale to niełatwe. Pomóż mi wybrnąć z tej sytuacji !! POZDRAWIAM I CZEKAM NA SZYBKĄ ODPOWIEDŹ
11 3 11
2009-10-22T19:43:26+02:00
Drogi (imie)
Denerwują mnie ostatnio nauczyciele.Tłumaczą ciągle że się nie ucze , mam złe oceny , i lekceważe sobie nauke. Lecz jest wręcz odwrotnie. Sporo się ucze , staram się mieć coraz lepsze oceny by zadowolić moich rodziców którzy zawze narzekają na mnie.Co mam zrobić by nauczyciele już się nie czepiali?
pozdrawiam (imie)



10 2 10