Odpowiedzi

2010-03-09T16:58:13+01:00
A) jeden Bog
b) stary testament
c) religia monoteistyczna
2010-03-09T16:58:18+01:00
religia monoteistyczna
Bóg stwórcą świata
w obu religiach używa się Starego Testamentu (w chrześcijańswie jest jeszcze Nowy Tesmatment)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:09:24+01:00
A) religia monoteistyczna
b) W starym Testamencie u chrześcijan jest to samo co w Torze
c) Mają miejsca kultu ( kościoły,synagogi ściana płaczu)