Odpowiedzi

2010-03-09T16:58:07+01:00
H=10cm
V=640πcm³

V=Pp*h=πr²*h
πr²*h=640π
πr²*10=640π /:10π
r²=64
r=8cm

d=2r
d=2*8=16cm
odp.16cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:58:50+01:00
Dane:
H = 10cm
V = 640πcm³

Szukane:
m = ?

V = πr²h
640π = 10πr²/ π
640 = 10r²/10
r² = 64
r = √64
r = 8cm

m = 2r
m = 2 * 8
m = 16cm

Odp. Średnica podstawy tego walca wynosi 16cm.
2010-03-09T17:01:13+01:00
H= 10 cm
V=640πcm²
średnica=?
V= πr² ×H
640πcm² = πr² × 10
640πcm²= 10πr²/10π
r²= 64
r= 8
Średnica= 16 cm