Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:01:00+01:00
Historia przeminie
cywilizacje przemijają,
jedynie myśli ludzkie
na zawsze pozostają.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:45:13+01:00
Przemijania cywilizacji nie można odmierzyć czasem, czas jest zbyt cenny, by marnować go na błahostki.

Przemijanie cywilizacji to śmierć kolejnych jej bogów.

Cywilizacja przeminie dopiero wtedy, gdy Niebo połączy się z Ziemią.

Cywilizacja przemija wskutek nieśmiertelnej autodestrukcji.

Rozumiejąc abstrakcję cywilizacji, zaczynamy reżyserować jej przemijanie.

Cywilizacja jest kobietą, a przemijanie malejącą liczbą zer na koncie.

Podstarzała cywilizacja nie przeminie, zastąpi ją nowa, równie wyidealizowana.

Pieniądz kręci cywilizacją, brak pomysłów ich wydawania powoduje jej przemijanie.

Wraz z rozwijaniem się nauki, wbrew pozorom, cywilizacja przemija.

Kobieta plus mężczyzna równa się katastrofa. Cywilizacja plus przemijanie równa się Armagedon.
2 3 2