Mam pewien problem..... musze napisać rozprawkę z polskiego i nie mam pomysłu jakich słow można użyć zamiast:
"następnym argumentem....."
"kolejnym argumentem...."

w skrucie nie wiem jakimi innymi słowami moge to zastąpić;(

błagam pomocy!!!;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:00:21+01:00
Po drugie powiem , że...
Po trzecie powiem , że...
Kolejną rzeczą , którą napisze ...
Argumentem drugim...
Argumentem trzecim...
2010-03-09T17:04:05+01:00
,,Nie wolno zapomniec o..."
,,warto dodac jeszcze że"
,,Po pierwsze"
,,po drugie"


Myślę, że wystraczy:) jesli chcesz to sformułuj to sobie inaczej:D