Odpowiedzi

2010-03-09T16:58:09+01:00
Dać pieniądze
dać jeść
pomuc poszukać pracy
dać jakeś ubrania
poszukać mieszkania
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:59:31+01:00
1> Dać mu parę złotych
2. Dać mu żywność
3.Pomóc poprzez danie ubrań
4.Zaprosić do domu, jeżeli naprawdę nie ma gdzie mieszkać
5. Zorganizować akcję harytatywną na ten cel
1 5 1
2010-03-09T17:11:52+01:00
- rozdać pieniądze,
- rozdać ubrania,
- dać jedzenie,
- dać na jałmużnę,
- modlić się o wzbogacenie się tej rodziny,
2 3 2