Odpowiedzi

2010-03-09T17:03:26+01:00
A) płazy bezogonowe: chwytnica kolorowa, grzebiuszka ziemna, kumak górski, ropucha aga
c) płazy ogonowe: traszka górska, traszka grzebieniasta, salamandra plamista, salamandra czerwona
d) płaz beznogi: marszczelec pierścieniowy
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:05:05+01:00
4 przykłady płazów bezogonowych :
ropucha szara
ropucha zielona
ropucha paskówka
Kumak

4 przykłady płazów ogonowych :
salamandra egejska
Traszka hongkońska
salamandra okularowa
salamandra czarna

1 przykład płaza beznogiego :
marszczelec pierścieniowy

PS. Nie jestem pewna czy dobrze.
32 3 32