Odpowiedzi

2010-03-09T17:02:18+01:00
Panie Boże proszę Cię o szczęście dla całej rodziny i także o miłość
której mi brakuje.Każdego dnia wstaje z nadzieją ,że coś się zmieni i wiem ,że tylko ty to możesz uczynić.
2010-03-09T17:02:58+01:00
Panie Boże modląc się do Ciebie,bardzo proszę o szczęście i miłość w mojej rodzinie.Amen.

Różnie może być;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:03:32+01:00
Panie Boże, prosze Cię o szczęście i miłość w mojej rodzinie.
Aby wszytsko było zgodnie z wiarą.
Byśmy żyli tak jak nam przykazałeś.
Teraz, zawsze i na wieki wieków. Amen.


Licze na naj;*