Odpowiedzi

2010-03-09T17:03:02+01:00
-opływowy kształt ciała
-śluz
-linia boczna
-ubarwienie
-pęcherz pławny
-płetwy
35 3 35
2010-03-09T17:03:54+01:00
- opływowy kształt ciała
-płetwy
-skrzela
-śluz(u niektórych bo zmniejsza opór wody)
-łuski(zmniejszają opór wody)
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:04:52+01:00
Ryba przede wszystkim ma skrzela dzięki którym nie musi pobierać tlenu z powietrza tylko ze środowiska w którym żyje czyli wody.
Płetwy umożliwiają jej poruszanie się w wodze.Na swoim ciele łuski które też sa specjalnie przystosowana do wody one pozwalają jej się poruszać( tak mi się wydaje).Jej owalny kształt też umożliwia poruszanie się w swoim środowisku
16 4 16