Odpowiedzi

2010-03-09T17:05:52+01:00
Moimi zdaniem tak, ponieważ jeżeli chcemy zaimponować drugiej osobie to robimy coś głupiego, a jeśli ona tego nie zauważa to robimy jeszcze głupsze rzeczy np: złe, prowokujące, nieuczciwe, groźne itp.
2010-03-09T17:06:51+01:00
Zazdrość może być powodem złych zachowań ponieważ jeśli się komuś zazdrości jesteśmy zdolni do wszystkiego. Możemy się źle zachowywać pod wpływem zazdrości. Wywołuje ona w nas emocje czasami nie do opanowania.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:09:24+01:00
Mysle ze zazdrosc moze byc przyczyna zlych zachowan. uwazam tak dlatego, ze gdy jestesmy zazdrosni na przykład o chłopaka ktory nam sie podoba i znamy jego dziewczynę to robimy wszystko, aby się na niej jakoś odegrac. Gdy ktos jest o cos zazdrosny nie zwarza na konsekwencje, lecz kieruje sie tym ze on nie ma tego co by chcial, nie szanuje innych bo kiedy jestesmy zazdrosni ujawnia sie wlasnie to jacy tak naprawde jestesmy samolubni . Mimo ze to się nie przejawiało wczesniej, zazdrosc zmusza do tego, aby kogos uderzyc badz chocby nadepnąc, byle by to kogos bolalo, albo sprawilo mu przykrosc, za to ze to ona np ma tego chlopaka czy co kolwiek innego, to co chcemy, lecz nie mozemy tego miec.