Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:06:58+01:00
Zazdrość może być przyczyną złych zachowań.
Często wtedy zachowujemy się nieodpowiednio.
Zaślepieni zazdrością jesteśmy wstanie zrobić coś głupiego, czego później będziemy żałować.
1 1 1
2010-03-09T17:13:12+01:00
Uważam, że zazdrość bardzo często jest przyczyną złych zachowań. Kiedy kochamy jesteśmy w stanie zrobić wszystko. Zdarza się też, że wtedy jesteśmy ślepi, choć zakochani nie wierzymy do końca drugiej połowie. Wtedy budzi się w nas zazdrość - uczucie bardzo złe, ogarniające zakochanych, prowadzi do kłótni, bardzo często z rękoczynami, gdzie zazwyczaj poszkodowana jest osoba, o którą druga osoba jest zazdrosna. Zazdrość prowadzi do wielu negatywnych skutków w przypadku związku np do rozstania, kłótni, rękoczynów.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:16:46+01:00
Moim zdaniem zazdrość może być przyczyną złych zachowań, ponieważ wzbudza w nas emocje, nad którymi nie jesteśmy w stanie zapanować. Wtedy często robimy coś pod wpływem chwili, impulsu. Później często tego żałujemy, lecz jest już za późno. Każdy z nas czegoś komuś zazdrości, to normalne zjawisko, spotykane w codziennym życiu. Powinniśmy radzić sobie z naszymi emocjami i panować nad zachowaniem, by nie budziło ono u innych zastrzeżeń.

;P
1 1 1