5. Zapisz w postaci uporządkowanej wynik mnożenia podanych jednomianów.

a) 3b, 6a
b) -2t, -st
c) -5b, ⅓ab
d) pr, 2pr
e) -x, -x²
f) ½ab, -⅙a²


2. Po uporządkowaniu jednomianu y*3x*(-4)*x*(-½)*y otrzymamy:

a) -6xy²
b) -6x²y²
c) 6x²y
d)6x²y²




* - znak mnożenie .
Zadanie 2 , prosiłabym o rozpisanie prawdziwej odpowiedzi . Chodzi o to jak doszliście do tego że to jest ta odpowiedź.



z góry DZIĘKUJE . < 3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:33:29+01:00
1
a) 18ab
b) 2stkwadrat
c)-5/3abkwadrat
d)p2p kwadrat R kwadrat
e) x do potegi 3
f)-1/12a kwadrat b

2 4 2
2010-03-09T17:37:17+01:00
2) 3xkwadrat * y kwadrat* 2 = 6x kwadratykwadrat
czyli odp d
1 5 1