Zamień jednostki:
436g ................... kg,
13,7l ................... ml,
35 dag ..................g,
0,68 l ...................ml,
8 kg..................... g,
700 ml..................l,
14 kg....................dag,
540 ml...................l,
32g ......................dag,
17ml.....................l,
56day....................g,
0,5l ......................ml,
0,8kg.....................dag,
4,6kg.....................dag,
8g........................dag.



I chciałabym aby ktoś mi to wytłumaczył na przykładach.

3

Odpowiedzi

2010-03-09T17:12:21+01:00
436g to 0,436 kg,
13,7l to 13700ml,
35 dag to 350g,
0,68 l to 680 ml,
8 kg to 8000 g,
700 ml to 0,7l,
14 kg to 1400dag,
540 ml to 0,540l,
32g to 3,2dag,
17ml to 0,017l,
56day to 560 g,
0,5l to 500ml,
0,8kg to 80dag,
4,6kg to 460dag,
8g 0,8dag.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:12:54+01:00
436g .... =0,436 kg,
13,7l ... =1370 ml,
35 dag ....=350 g,
0,68 l .....=68 ml,
8 kg. =8000 g,
700 ml..=7 l,
14 kg.....=1400 dag,
540 ml.....=5,4 l,
32g ........=0,32 dag,
17ml.......= 0,17 l,
56day....=560 g,
0,5l ..=50 ml,
0,8kg.=.80 dag,
4,6kg..=460.dag,
8g =0,8.dag.
2010-03-09T17:14:14+01:00
436g 0,436 kg,
13,7l 13700 ml,
35 dag . 350 g,
0,68 l 680 ml,
8 kg. 8000 g,
700 ml.. 0,7.l,
14 kg... 1400..dag,
540 ml..0,54....l,
32g ...3,2....dag,
17ml..0,017...l,
56dag......560...g,
0,5l ....500......ml,
0,8kg.....80....dag,
4,6kg......460.dag,
8g..............0,8.dag.


Raczej wszystko dobrze . Nie będę Ci pisał przykładów tylko z tych se wywnioskuj .