Odpowiedzi

2010-03-09T17:12:35+01:00
Powinni oni zwrócić uwagę żeby te bajki były bardziej edukacyjne
by bardziej uczyły dzieci ale i zarazem bawiły
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:12:56+01:00
-bez wulgaryzów
-treści proste; zrozumiałe dla dzieci
-nie uzywac w bajkach przemocy
-emitowane przed 22.00
2010-03-09T17:13:34+01:00
1. Bajki nie powinny mieć nieodpowiednich treści
2. Powinny one zachęcać dzieci do nauki
3. Powinny nie być za długie