Odpowiedzi

2010-03-09T17:09:34+01:00
Tym, że narodowość to mamy taką gdzie się urodziliśmy. czyli ja jestem narodowości Polskiej, ale że mieszkam np. już 5 lat w Angli to mam inne obywatelstwo.
2 2 2
2010-03-09T17:09:55+01:00
Narodowość jest jedna , a obywatelstwo można nabyć w różnych okolicznościach
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:12:19+01:00
Z narodowością się rodzimy. Jeśli urodzisz się Polakiem masz polską narodowość.

Obywatelstwo można nabyć. Możesz być polskiej narodowości, ale np. niemieckie obywatelstwo możesz nabyć, choćby przez zawarcie związku małżeńskiego z Niemcem. U nas obywatelstwo polskie nadaje prezydent.
2 4 2