Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:33:31+02:00
1. Wody potopu oczyściły Ziemię z grzechu i zła czynionego przez ludzi. Woda chrztu św. obmywa duszę człowieka z grzechu- przez co staje się wolnym.
2. W zwalczaniu zła pomaga nam Bóg w Słowie Bożym.
Spowiedź święta, pokuta i zadośćuczynienie to poważne kroki w pokonaniu zła-grzechu
2009-10-22T20:21:20+02:00
2. Dzięki modlitwie,chodzeniu do kościoła na katechezę pokonujemy zło.