Odpowiedzi

2010-03-09T17:10:09+01:00
Wiesz co nie wiem dokładnie ale chyba kupno ;D
2010-03-09T17:10:11+01:00
Użytkowanie programu dla własnych potrzeb oraz stworzenie kopii zapasowej na włąsny użytek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:12:57+01:00
Jakie czynności na zakupionym programie nie wymagają zgody właściciela praw programu?

Nawet po zakupieniu programu musisz przestrzegać licencji. W skrócie oznacza to że ten program przeznaczony jest TYLKO do użytku domowego(używasz go ty, tylko ty i jedynie ty).