Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:12:53+01:00
Współczesny Samarytanin nie powinien odmawiać nikomu pomocy, powinien być wrażliwy na cierpienie innych, uprzejmy. Jednak w dzisiejszych czasach bardzo trudno zauważyć bezinteresowną pomoc wśród ludzi, pomocne w tym mogą byc tzw. "wolontariaty", w których zazwyczaj młodzież okazuje pomoc i zrozumienie potrzebującym.

1 1 1
2010-03-09T17:13:03+01:00
Współczesny samarytanin powinien bezinteresownie pomagać innym. Powinien pomóc np. gdy ktoś go prosi o wytłumaczenie jakiegoś zadania. Musi pomagać w domu i szanować Boga, i rodziców.