Odpowiedzi

2010-03-09T17:12:27+01:00
98- I poł.
72-I poł.
12-II poł.
329-II poł.
251-II poł
182-I poł.
1562-I poł
1236-II poł.
1902-II poł.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:15:48+01:00
Mamy dwie połowy wieku :
od 1 do 50 n.e jest I połowa
lub od 1 do 50 p.n.e jest II połowa, gdyż na początku był np. rok 203p.n.e a później dopiero 1 rok
od 50 do 99 n.e jest II połowa
lub 50 do 99 p.n.e jest I połowa

98- I połowa I wieku
72- I połowa I wieku
12- II połowa I wieku
329 - II połowa IV wieku
251 - I połowa III wieku
182 - I połowa II wieku
1562 - I połowa XVI wieku
1236 - II połowa XIII wieku
1902 - II połowa XX wieku
1 5 1