Odpowiedzi

2010-03-09T17:12:24+01:00
Jak się dopiero uczymy w szkole to starać się cuzyć dobrze i iść na studnia by w dzisiejszym czasach znaleźć pracę. jeżeli już pracujemy to dobrze pracowac, starać się i nie opuszczać dni w pracy, a jak mielismy prace ale nam ją wypowiedzieli to iść do pośredniaka. PRZYPOMINAM - ŻADNA PRACA NIE HAŃBI :)))))
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:27:28+01:00
Najlepiej zacząć na to pracować już od początku. W szkole staraj się nauczyć jak najwięcej i jeżeli będziesz się bardzo starał to na pewno nie będzie to trudne. Ważny jest także wybór zawodu który by ci odpowiadał. Gdy już wybierzesz zawód i dużo się nauczyłeś będąc w szkole drzwi do pracy są dla ciebie otwarte. Z pewnością znajdzijesz pracę ale to jeszcze nie koniec sukcesu. Trzeba ją też dobrze wykorzystywać. Co to znaczy? To znaczy to że masz być jolajnym pracownikiem, nie spóźniać się, nie opusczać godzin pracy a także starać się.

Mam nadziję że pomoglem ;P
1 5 1