Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:21:44+01:00
A)(6,7+5 ¾) : 6/50 =(6,7+5,75):1,2=12,45:1,2=10,375
b)18¾ - 36 * ⅛ =13,5-4,5=9
c)(12 : ⅖ ) : 5 - 1¼ =30:5-1,25=4,75
2010-03-09T17:25:51+01:00
A) (67/10 + 23/4)* 50/6=
(268/40+ 230/40) * 50/6= 518/40* 50/6= 2490/24= 103 i 18/24

b) 18 3/4- 36* 1/8=
75/4- 36/8 = 150/8- 36/8= 114/8= 14 i 2/8= 14 i 1/4

c)(12/1* 5/2)* 1/5 - 5/4=
30* 1/5- 5/4= 6- 1 i 1/4= 4 i 3/4