Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:12:06+01:00
Dramatycznie - przysłówek
powikłany - przymiotnik
wątek miłosny - rzeczownik + przymiotnik
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:12:41+01:00
Dramatycznie - przysłówek
powikłany - przymiotnik
wątek miłosny - rzeczownik , przymiotnik
2010-03-09T17:13:53+01:00
Dramatycznie - przysłówek
powikłany - przymiotnik
wątek miłosny - rzeczownik + przymiotnik