Odpowiedzi

2009-10-22T19:30:09+02:00
Wygnanie z raju, to wygnanie z miejsca szczęścia, opuszczenie miejsca idealnego
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:30:59+02:00
Wygnanie z Raju - Wygnanie z miejsca idealnego, miejsca dobrobytu i szczęścia

11 3 11
2009-10-22T19:31:52+02:00
Wygnanie z raju- to wygnanie z miejsca idealnego, dla nas dobrego, gdzie panuje szczęście

tak przynajmniej mi się wydaje ;)
7 2 7