Odpowiedzi

2010-03-09T17:19:40+01:00
Jestem (TWOJE IMIĘ). Mam (TWÓJ WIEK) lat. Chodzę do (KLASA) klasy. Lubię jeździć rowerem i gadać z przyjaciółmi. Interesuję się matematyką. Moja mama ma na imię (IMIĘ MAMY). Jest z zawodu (ZAWÓD MAMY).
Mój tata jest z zawodu (ZAWÓD TATY). Bardzo kocham moich rodziców.Myślę że jestem miłą dziewczyną.

Ich bin (TWOJE IMIĘ). Ich habe (TWÓJ WIEK) der Jahre. Ich gehe zu (KLASA) die Klassen. Ich mag Rad fahren und mit den Freunden plaudern. Ich interessiere mich für eine Mathematik. Meine Mama hat auf einen Vornamen (IMIĘ MAMY). Er ist vor Enttäuschung (ZAWÓD MAMY). Mein Papa ist vor Enttäuschung (ZAWÓD TATY). Ich sehr lieben meine Eltern. ich denke dass er das nette Mädchen ist.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:30:39+01:00
1 Ich heiße xyz- nazywam sie...
2 Ich wohne in Kraków-mieszkam w Krakowie
3 Ich gehe zum Gymnasium in Krakowie-chodzę do gimnazjum w Krakowie
4 Ich bin 15 Jahre- mam 15 lat
5 Ich habe zwei Brüder und zwei Schwestern- mam dwóch braci i dwie siostry.
6 Meine Mutter arbeitet als Straßenbahnfahrerin-moja mama pracuje jako kierowca tramwaju
7 Mein Vater ist ein Arzt- mój tata jest lekarzem
8 Ich habe länge schwärze Haare und grüne Auge- mam czarne długie włosy i zielone oczy.
9 Am Wochenende gehe ich mit meiner Freundin zur Disko -W weekendy idę z moją przyjaciółka na dyskotekę
10 In der freien Zeit lese ich ein Buch-w wolnym czasie czytam ksiązkę
11 Ich höre Musik gern- słucham chętnie muzyki
12 Ich bin nett und ehrlich-jestem i miła serdeczna

1 5 1
2010-03-09T17:36:47+01:00
Ich haiBe ... -mam na imię ...(jak)
Ich bin ...-mam ... lat(ile)
Ich komme aus ... -pochodze z ...(z kąd (kraj))
Ich wohne in ...-mieszkam w ...(gdzie(miasto))
Ich mag ...-lubie ...(co np. Matematik (matemytyke))
Mine hobby ist ...-moim hobbi jest(co)
Ich bin..-ja mam...(np.jakies zwierze (psa)ein Hund)
Ich liebe...-ja kocham...(np.alkohol :) )
Ich habe... Haare -mam ...wlosy(jakie)npdlugie lange
Ich bin ...-jestem(jaki)np. wysoki-hoch