Odpowiedzi

2010-03-09T17:14:21+01:00
Guślarz,starzec ,chór,pasterka Zosia,Józio,Rózia,Zły pan,Niwmówiące widmo
2010-03-09T17:14:46+01:00
Guślarz

Starzec
Chór wieśniaków i wieśniaczek

Duchy Józia i Rózi

Gustaw
Ksiądz Piotr
Konrad
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:16:43+01:00
Guślarz
Starzec
Duchy juzia i ruzi
Gustaw
Chór wieśniaków
Ksiądz Piotr
Konrad
Senator
Ewa
Kapral
Żegota
Jan Sobolewski
Cichowski'
Doktor
pelikan
Justyn Pol
Kobieta
Pani Rollisonowa

Tyle pamiętam:)