Odpowiedzi

2010-03-09T17:15:57+01:00
Mickiewicz nie okreśła precyzyjnie czasu. rzecz dzieje sie w cmentarnej kaplicy w przeddzień Wszystkich Świętych
2010-03-09T17:19:13+01:00
Akcja ma miejsce na cmentarzu w budynku przycmentarnej kaplicy.
czas : Rozpoczyna się 1 listopada 1823 roku w celi więziennej Konrada (3 część)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:21:23+01:00
Dziady część II:

Czas i miejsce powstania:
1820-1821 w Kownie i ukazała się w drugim tomie "Poezji" A. Mickiewicza w 1823r.

Czas i miejsce akcji:
Akcja rozgrywa się w przeddzień Zaduszek w cmentarnej kaplicy. Dokładny czas akcji nie jest określony, nie wiemy który to rok.
3 3 3