Odpowiedzi

2010-03-09T17:18:40+01:00
P= a * h * 1 druga
A = 5cm
H = 5 cm
P= 5cm * 5 cm / 2
P=12 , 5cm kwadratowych
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:24:21+01:00
1 wersja


podstawa ma 5 cm.

a więc:

a * h /2 = 2*5 /2 = 10/2 = 5 cm kwadratowych


2 wersja.

przeciwprostokątna ma 5 cm.

korzystamy z pitagorasa.

a kwadrat + b kwadrat = c kwadrat

a kwadrat + 2 kwadrat = 5 kwadrat

a kwadrat + 4 = 25

a wiec
25 - 4 = 21

√21

a*h / 2 = √21 * 2 / 2 = √21 cm kwadratowych.


1 1 1